OT: ruština ve win XP

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Únor 26 23:39:05 CET 2008

Dobrý den,

Stala se mi zajímavé věc. Ruština mi  funguje na internetových
stránkách i ve Wordu. Stejně tak dá kopírovat přes schránku. Teď jsem
začal používat program ABBY FineReader a ruština, která se v programu
korektně zobrazí, nejde nikam vytáhnout :-( Dokonce nejde ani uložit
do souboru, napíše mě to že font neobsahuje dané znaky(Times New Roman
i Arial). Přes ovládací panely jsem nastavil možnost používání ruské
klávesnice i zatrhl rozšířit podporu rozšířených textových služeb.
Přeinstalovávat Windows se mě nechce. Kde je v těch fontech chyba?

s pozdravem,

Zdeněk