Re: Kterak stříbrné šroubky učiniti černými

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Únor 26 22:56:14 CET 2008

Dobrý den,

Táta černil ocelové věci tak, že je nahříval nad plynovým sporákem, a
natíral nějakým obyčejným olejem (na šicí stroje?). Nejdříve to
modralo, a když to udělal několikrát, tak to bylo skoro černé.

--
Aleš Filip