Notebook Acer Aspire 2920Z.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 26 21:22:54 CET 2008

Kolegovi prošli rukama dva, tak jsem měl možnost vidět. Na první pohled
skvělý notebooky, ale jinak bych to nechtěl ani omylem. Jeden zánovní je
vadnej, má problémy s nabíjením. U toho staršího zase byl problém, že se
nezálohovala jakási jejich partition a tím se přišlo o software na ovládání
multimediálních tlačítek. Se Sony se vůbec nedá bavit, jedině poslat k nim a
oni tam tu multimediální sračku asi za 2000Kč dohráli.
Jinými slovy mrdky od Sony nebrat ani omylem. Raději mrknout, jestli
nenabízí něco podobnýho Dell. Speciálně u takovýho low-endu bych se té
kvality bál opravdu hodně, tam ty dvě Vaia byly okolo 40.000Kč.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death