L200c zacatecnicky dotaz

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 26 18:36:29 CET 2008

Pokud nepotřebujete proudové omezení, spojíte piny 5 a 2 a zapojíte
NPN tranzistor v režimu emitorový sledovač, stejně jako se nechá
zapojit např. k 7812 - kolektor na vstup (pin 1 u L200) báze na výstup
(pin 5+2 u L200) a na emitoru bude vaše napětí s proudovou
zatižitelností podle toho co vydrží tranzistor - ale pokud se upeče,
bude na něm možná až plné napětí ze vstupu.

P.K.