Doporucte mini PC

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Únor 26 14:38:35 CET 2008

Zrovna vcera jsem byl u jednoho zakaznika, ktery 'uvaril' notebook ACER
v tasce, kdyz se mu nevypnul po zavreni displeje... Tim nechci nejak
umyslne hazet spinu na tuto znacku. Spis to je problem procesoru a
nejakho jeho managementu, ktery pri prehrati 'nepodtaktuje'. Byl tam AMD
Sempron, nebo tak nejak. Verim, ze s Intelem by se to nestalo...