RE: OT: Doporučte gramofon

Úterý Únor 26 14:17:25 CET 2008

Než odpovím panu Zikovi rád bych se zeptal pana Krafčíka proč si nezaložil svůj dotaz ?
Bez slova omluvy v podstatě ukradl panu Zikovi vlákno. Nevím zda má toto chování nějaký specifický název (křížení nebo co) ale mně osobně velmi vadí.

Pane Ziko, doporučuji LENCO jenom z toho důvodu, že mi v mysli tane, že jsou tak nějak zavedenější. Roadstar, především ten první model je bakeliťák na malé desky, standardní LP vám z něj bude čouhat po straně. Druhý model nevím, vypadá trošku lépe ale stále dosti "bakelitově". O jednom parametru kvality gramofonu napoví jeho hmotnost - zhruba platí že čím těžší, tím lepší. Nemám teď na mysli extrémy z betonu a skla ale jde o setrvačnou hmotu talíře a odolnost proti chvění. Tady se mi zdá, že to LENCO s 2,4 kg je docela přiměřené. Jinak pokud chcete kvalitu za rozumnou cenu, sáhněte bez obav na nějakou aukci pro TESLu z řady NC4xx.
Co se svislé síly na hrot týče, připadá mi že je uvedena maximální nastavitelná. Máte pravdu že standard bývá tak kolem 15mN.
Zdravím.

L. Kručinský

Dobrý den,

nevíte někdo, kde se ještě prodávají řemínky do gramofonů? Potřebuji
řemínek do NC-500.

Pavel Krafčík