Skupinový satelit Grundig

jozem@volny.cz jozem@volny.cz
Úterý Únor 26 09:39:25 CET 2008

Zdravím,

a mám velikou prosbu. Nenašel by se někdo kdo se zabývá, nebo se
někdy vrtal ve skupinovém přijímači Grundig HRM800? Je to takový
nástěnný kufr pro osm jednotek plus zdroj a řídící jednotka.
Vyskytoval se také jako Hirschmann a na nejednom STA určitě ještě
visí.
Mám v ruce vadnou jednotku HRM 800 SAT/Bd III, jinak snad GAV701 (to
je nečitelné). Vlastním pouze řídící jednotku, ale nemám kufr,
kde je sběrnice a kabeláž a potřebuji je propojit. Zapojení pinů
na vložce (přijímači) jsem našel. Neobjevil jsem ale správné
piny na řídící jednotce (jen +5V). Musí tam být data a hodiny,
ale pinů, které vedou rovnou na procesor je šest a jednotka po připojení
napájení hlásí clock in low level a komunikovat se nesnaží :-(
(jinak by stačil osciloskop).
Díky všem.

Josef