Re: Doporučte gramofon

aze azehw@volny.cz
Úterý Únor 26 09:38:17 CET 2008

Tezko rict, kazdy si po slovy "poslechnout historicky elpicko" predstavuje
neco jineho. Pro mne to znamena mimo jine toto historicke LP neposkozovat
nejakym brusem.
Litovelska firma vyrabela i drive gramofony Lenco. Ale skutecne netusim, jak
je to dnes s cenama. Obavam se, ze se dnes do 2 tisic nevejde a urcite uz
nedelaji plechova chassis s plechovymi taliri.
AZE

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 26, 2008 9:28 AM
Subject: RE: Doporučte gramofon

Mam uplne stejny nazor, ale zase na druhou stranu myslim ze nejaka extra
kvalita nebyla pozadovana. V opacnem pripade by asi bylo nejrozumnejsi
koupit nekde v bazaru nejake stare NCcko, rozhodne by se naslo nejake
kvalitni a asi dost levne.

Jinak co se tyce Litovle tak myslim ze treba zrovna to Lenco se vyrabi tam.

Dusan Dolezal