OT: vozitko pro deti

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 25 17:36:30 CET 2008

Pokud date motory na kazde kolo, tak to bude jezdid blbe do zatacek,
pokud bude silny AKU tak to pojede rovne i se stocenyma koleckama ;-)
Ten snekovy prevod je dost masivni a nepusti zpetny chod , pri ubrani
plynu se okamzite zastavi , je to jednoduche, levne, ale pro plynulost
bych volil ty aku vrtacky s beznekovou prevodovkou.
Jako maly jsem umel svarovat a bastlit, takze jsem vozitek udelal
nekolik, zkoncil jsem samozrejme u vlastni motokary s motorem z CZ125,
delali jsme se spoluzaky reallye ktera koncila vetsinou totoalni
znicenim stroje ;-)  A na vylepsovani jizdich vlastnosti jsem ztravil
mladi ;-) takze mam ted co dohanet.
Muj nejrychlejsi elektromodel byl  pohanen dynamem ze Simcy na 12V, s
koleckoym prevodem,, ktery se pouzival na namotavani lanka "neceho",
misto 12V jsem mu daval ze stejnosmerneho svarovaciho agregatu az 30 V
;-) to byla jizda., stavu jsem tahal na proluzce.
Vzdy ale nahon na jedno kolo, a jezdilo skvele hodne dlouho , nez se to
podarilo totalne spalit ;-)

LK