OT: vozitko pro deti

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 25 16:12:19 CET 2008

Predopkladam ze mate hodne casu , to je v dnesni dobe vzacnost ;-)
Ja jsem pro dceru  koupil auto v makru jezdi to 5 kmh akumac vydrzi cca
2 km, dcera na tom jezdi od 2 do soucasnych 4 let... a stale jezdi ,
prevody plastove ted ma vahu cca 13 kg. Cena 2500 Kc !!!
Byly k tomu i samolepky, takze mala si to polepila dle sveho uvazeni,
auto byla cele skladacka, stacilo sesroubovat, ale dalo to zabrat ;-)
I kdyz tam bylo napsano do 6 ti let, taxem to mel za par hodin
smontovane :-) :-D

LK