Notebook Acer Aspire 2920Z.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Únor 25 15:20:12 CET 2008

a co koupit "jetou" treba t43 od IBM, ted jsem n ni nekde koukal kolem 16000,-kc a davali za priplatek zaruku.
mam ho koupenej jako novej a fakt drzi ..
do firmy se nic jinyho nekupovalo.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, February 25, 2008 3:17 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Notebook Acer Aspire 2920Z.

Bohužel žádným, v této cenové kategorii kvalitní notebooky nejsou. Sice zatím nebyly reklamace na HP, ale jenom čekám, kdy s něma problémy budou.
Doporučil bych zkusit nějaký nejlevnější Dell, má bezkonkurenčí servis.
Bohužel cena určitě do 19 tisíc nebude...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death