OT: vozitko pro deti

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Únor 25 14:21:28 CET 2008

On Mon, 25 Feb 2008, Dusan Dolezal wrote:

> vozitek da pouzit akuvrtacka, a to vcetne regulace. Tak uvazuju ze bych
> koupil 12V vrtacku (v OBI jsem videl nejakou za 350 penez) a zkusil ji
> napajet z autobaterky. Ovsem vubec netusim jaky to muze mit vykon, snazil
> jsem se googlit jaky to ma vykon ci odber ale nic moc relevantniho jsem
> nenasel, akorat tak pocet otacek :-( Ono by se dalo dat ty motorky ke dvema

Pocitejte tak 5-8A naprazdno (jen ze se to toci) a tak 20-30A v zatezi.
Jakou to pak bude mit silu to fakt netusim. Co se tyce te autobaterky -
ta uz je sama tak tezka ze to bude chtit nejmin dva takove motorky aby
se to se zatezi trochu hybalo..

> Pak mam jeste problem kde sehnat nejaka ozubena kolecka pro prevody, nemate
> nekdo nejaky tip? Propadne i nejaky tip na levna kolecka, neco mame doma ze
> stare sekacky ale jsou dost mala, to co maji v ruznych Bau*** neni nic moc a
> je to nechutne drahe.

Doporucuji vyhnout se ozubenym prevodum a vubec jakymkoliv prevodum. Pokud
mozno primo do sklicidla dat osu kolecka. Kazdy prevod Vam sezere hrozne moc
energie (pokud neni brousene ozubeni)

Kolecka maji levnejsi treba v Agrozetu nebo nejakych specializovanych
prodejnach. Mozna na internetu neco najdete..