OT: vozitko pro deti

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 25 14:10:29 CET 2008

Zdravim
Kdy jsem mel nact, taxem to resil  s motory ze steracu na 12 v + snekovy
zavit, ale bez klikovky (co taha hridelku sem a tam) zkratka jen moto se
snekem z autovrakoviste + aku12v, rizeno pulsne tusim 555 + nejaky
vykonovy trandak KD.
Pouzival jsem motor jeden , pri dvou nebo 4 rech by se to v zatackach
spatne ridilo, a mechanicky by se motor namahal, ty steracove jsou tak
silne se muzou ten snekovy prevod znicit.
Pokud date motor jeden , mosu byt predni naprava volna k zadni, nazdni
napravu jsem mel na cepu aby vyrovnavala teren a nezustalo tazne kolo ve
vzduchu.

LK