OT: vozitko pro deti

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 25 13:55:02 CET 2008

Zdravim,

uz delsi dobu slibuju klukovi ze vyrobime nejake vozitko (myslim neco co ho
uveze), rad bych se do toho pustil ale nejak moc nevim kde sehnat par veci a
co pouzit, nema nekdo s necim podobnym zkusenost? Jednak premyslim co pouzit
za pohon, kdysi jsem v nejakem modelari cetl tip ze se na pohon podobnych
vozitek da pouzit akuvrtacka, a to vcetne regulace. Tak uvazuju ze bych
koupil 12V vrtacku (v OBI jsem videl nejakou za 350 penez) a zkusil ji
napajet z autobaterky. Ovsem vubec netusim jaky to muze mit vykon, snazil
jsem se googlit jaky to ma vykon ci odber ale nic moc relevantniho jsem
nenasel, akorat tak pocet otacek :-( Ono by se dalo dat ty motorky ke dvema
kolum (nebo i ke vsem ctyrem, ale to uz by se to prodrazilo) ale nejak nemam
predstavu jestli by ho to uvezlo, uz to slibuju tak dlouho ze mi "kluk tak
nejak prerostl", abych pouzil citaci ze zname ceske pohadky.. :-))

Pak mam jeste problem kde sehnat nejaka ozubena kolecka pro prevody, nemate
nekdo nejaky tip? Propadne i nejaky tip na levna kolecka, neco mame doma ze
stare sekacky ale jsou dost mala, to co maji v ruznych Bau*** neni nic moc a
je to nechutne drahe.

Dusan Dolezal