Vestavne PC

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pondělí Únor 25 12:34:14 CET 2008

Zdravim,

navazal bych na nedavne tema dotazem na vybet vestavneho PC
velikosti 3,5" (popr. EPIC). Nabidka je pomerne siroka, ale nejaky
prehled, ze ktereho bych se odpichnul jsem zatim nenasel.

PC je urcene jako pocitac do mobilniho robota (hlavni urceni zpracovani obrazu).

Pozadavky:

velikost 3,5" (max. EPIC)
min. 2x USB 2.0
CF
IDE (PATA pro notebookovy disk nebo SATA)
min. 1x RS232 + 1xRS485
Ethernet
(Wifi, da se pridat)
(I2C neni na zavadu)
vykon samozrejme dle moznosti (napr. VIA Eden 1GHz, ...)
vyhodou implementace Linuxu

! napajeni pokud je to jen mozne 5V ! (zatim vsechny typy, ktere jsem nasel vyzaduji i 0,0nic 12V)

Sehnatelne v beznych podminkach v jednom kuse.

Diky za jakykoliv tip, popr. nasmerovani kde hledat.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz