Televize, neco v obraze

Neděle Únor 24 20:12:30 CET 2008

Hezký večer,

    u mého Thomosna se dělo něco podobného. Pak jsem si všimla nějaké
zaschlé tekutiny na patici obrazovky (kdo ví jak se tam dostala...) ale
navedlo mně to tím směrem a pak jsem viděla jiskření v patici. U mé TV
tam je jiskřiště a bylo už "jeté" čili po přeskocích VN tam byly
jehličky na těch plíškách co tvoří jiskřiště. Stačilo je očistit a mírně
ohnout od sebe a TV funguje dále. Teďka jsem si všimla, že se to začíná
zase trošku objevovat, takže časem je zase očistím a uvidím.

    To jiskření bylo nejprve jednou za čas a naprosto nepravidelně, pak
skoro pořád. A také to stahovalo jas obrazovky na nulu a nakonec
poškodilo záznam v EEPROMce TV (ještě že to šlo přes servisní menu srovnat).

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186