Jaky soft na zachranu dat z CD

Josef Pavel jpavel@atlas.cz
Sobota Únor 23 20:55:07 CET 2008

Vyzkousejte toto: CD Recovery Toolbox

http://www.oemailrecovery.com/cd_recovery.html

Hru na Playstation cetl celou noc, ale podarilo se mu ji zkopirovat.
Nasledne jsem zjistil, ze to bylo k nicemu protoze nezkopiroval nejaky
Sony zavedec.
Potom me napadlo jeste pouzit CloneCD a to bylo to prave orechve. CD
zkopiroval rychleji nez vyse uvedeny program a i se zavadecem.

S pozdravem JP

>  23.2.2008, 18:23:58
>
>  Pri uklidu v archivu jsem narazil na starsi CD (palene). Na
> nem se  nalezajici video pro mne ma jistou nostalgickou
> hodnotu, ale pri  pokusu o jeho copy na HD (v dvd palirne)jde
> zkopirovat jen cca 90 %,  pak kopirovani skonci chybou. V
> podstate by mi tech 90% stacilo, ale  standardne je
> kopirovani bud vsechno nebo nic.  Strejda googl nabidnul cca
> 750 000 odkazu, asi neni idealni zkouset  je vsechny.  Otazka
> tedy zni: muzete mi doporucit nejaky soft (nejlepe free nebo
>  trial) na cteni poskozenych CD ?
>
>  PS: pod Widlema

Checked by AVG Free Edition.
22.2.2008 18:39