Odpor kruhove desky

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 23 18:34:50 CET 2008

 23.2.2008, 18:23:58

Kdyby se proud siril JEN po spojnici dvou bodu, pak by stejne vzdalene
body vzdy vykazovaly stejny odpor, bez ohledu na tloustku materialu.
Zkusenosti vsak rikaji ze tomu tak neni.
Proud se siri celym prurezem materialu (na spojnici bude jeho hustota
nejvetsi), takze nejake odhady asi nedaji moc presny vysledek.
Proste to chce vzit tuzku a papir, a zacit derivovat a intedrovat a
pod.
Nebo nejakej chytrej soft a simulovat.
Kdysi se, pro potreby konfery podobnymi vecmi zabyval Danharduv kocour,
ale v posledni dobe se o nem majitel moc nezminuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz