=?UTF-8?Q?Re:_Embedded_aplikace, _n=C3=A1vrh, _programov=C3=A1n=C3=AD....?=

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Ptek nor 22 21:49:07 CET 2008

tak to se muze tykat jen nejakeho konkretniho typu
atmel vyrabi vice nez jeden typ procesoru mimo jine si i specialni vyrobci
nechavaji delat chipy i pouzdreni u atmelu protoze patri mezi nejlepsi
a pokud vam tohle rekl clovek co rika ze je oficialni zastoupeni tak vam
musel rici o jaky typ se jedna, pokud ne a myslel to vseobecne
doporucuji o tom informovat jeho nadrizene
muzete rici alespon firmu ? pro CR je 5 oficialnich distributoru
my sami kupujeme u EBV a mame pristup i na osobni podporu primo od atmelu a
tyhle informace nemame nebo alespon ne u procesoru co pouzivame

reseni muze byt desitky, pokud muzete rici vice muzu Vam skusit lepe poradit

kazdy vyvojar kazda firma preferuje neco jineho a CR neni tak velika abysme
tady meli desitky vyvojaru na stejne procesory (mam na mysli ty narocnejsi)

nebo si nechte  desku navrhnout, ke ktere je bude spousty prikladu a dobry
vyber vyvojovych prostredi
pokud renesas tak http://www.microtech.cz
pokud se rozhodnete pro jineho vyrobce poptejte se u distributora nebo
distributoru na firmu co bere "lepsi" procesory ve vetsim mnozstvi a
poptejte zkusenosti pripadne vyvoj

ja osobne mohu poskytnout informace o ARM9  Atmel at91sam9261,at91sam9263
ST STR912, STR950 a PowerPC MPC5200 a MPC5121
ke vsem mame ve firme kity a jtag emulatory
mimo jine bez jtag emulatoru si nejakou rozumnou praci ani nedovedu
predstavit

a jeste k te spolehlivosti pokud se vam jedna o spolehlivost www.qnx.com a
muzete  vybirat
muzete mit reseni za tisice, desetitisice, statisice .....

David