OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 22 16:03:02 CET 2008

QWERTZ nazyvam Hitlerovou klavesnici. Moje babicka prodavala za prvni
republiky psaci stroje dovazene tehdy vyhradne z USA. Pamatuji si, ze v
detstvi jich byla plna puda a vsechny byly QWERTY s doplnenymi hacky a
carkami. Pak ale prisel Hitler a tak jako zavedl ze dne na den jezdeni na
silnici po prave strane, tak pry ze dne na den nechal zmenit psaci stroje na
vsech uradech na nemeckou konvenci QWERTZ. Tak to tedy oproti te doprave
opravdu nebyl stastny napad.

Jakub Serych