Doporucte mini PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 22 13:26:53 CET 2008

A co to všechno vlastně má mít? Něco takovýho v podstatě splňuje skoro každá
Via Epia (ty slabší varianty by nemusely zvládat to video). Case k nim lze
taky bez potíží sehnat. Pak už záleží pouze na volbě, jestli tam bude
notebookový disk + mechanika nebo normální disk + mechanika. U normálního
disku bych varoval před problematickým odvodem tepla. Každopádně to není moc
levná záležitost, desky se pohybují okolo 3000Kč a výš, case velice
podobně...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death