OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 22 11:54:09 CET 2008

Instalace českých XP má českou klávesnici, respektive během instalace, kdy
se Windows vyptávají na různý věci, to lze přenastavit, ale jako výchozí je
česká klávesnice. Stejně tak Windows 2000.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death