GPRS komunikácia

Jan Novotný directj@gmail.com
Čtvrtek Únor 21 21:47:38 CET 2008

Dobrý deň.

Potreboval by som radu ako riešiť nasledujúcu vec.
Mám vyriešiť prenos meraných údajov z miesta A do miesta B cez sieť GSM.
V mieste A je meracia ústredna s komunikačným modulom GSM SIM300 (SIMCOM) s
rozhraním
RS232, ktorá má impelmentovaný stack TCP/IP,PPP.
V mieste B je rovnaký modul SIMCOM pripojený k PC.
Vie mi niekto poradiť, ako najlepšie (a najjednoduchšie) využiť existujúce
prenosové možnosti
použitých SIM300 modulov a aké podmienky, resp. požiadavky potrebujem zo
strany siete GSM
ak chcem komunikovať priamo point-to-point ? Super by boli odkazy priamo na
SW alebo príklady
ako treba konfigurovať, nadviazať komunikáciu a prenášať údaje. Niečo som
vylovil z internetu, ale nie som
z toho moc múdri (GPRS komunikácia, TCP/IP komunikácia, internet,..).

Ďakujem sa každú informáciu.