oprava DVD rekorderu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 21 21:03:49 CET 2008

Pozrite sa, ako mala riesene chladenie do spodneho plechu moja stara
CDRW, uz mrtva...

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/CDRW/

Plech je odfoteny zvnurta a DPS je preklopena. Na plechu vidno vlozenu
priesvitnu foliu, zrejme proti skratom, v ktorej su vyrezane otvory len
na chladene suciastky.

Tie 2 "hole" cipy boli pritlacene na plech cez teplovodivu pastu.
Nizsie suciastky maju na sebe take teplovodive peny potiahnute akousi
lesklou foliou. Pod penami s foliou kremovej farby su cipy zo strany
chladica. Peny s ruzovou foliou su hrubsie, nalepene priamo na DPS a
chladia cipy, ktore su z druhej strany DPS, takze teplo prestupuje aj
cez plosak.

miro

--- "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz> wrote:

> Tak na 99% je to tim hrejicim se cipem. Zatim jsem mu jen tak zkusmo
> pridal
> "bratricka" a uz to nedela. Prekvapilo mne, ze predtim tento problem
> nebyl a
> tak jsem si nebyl jisty jestli to neni tou vypalovackou. Navic jsem
> ji dal
> trochu delsi datovy kabel. Spodni plech vypalovacky je vlastne
> "nahrazen"
> spodnim plechem rekorderu a jeste je zebrovany s pruduchy a tak musim
> zalepit pruchod vypalovackou aby nenasavala prach i kdyz jak je videt
> [...]

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping