OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 21 14:36:18 CET 2008

 21.2.2008, 14:18:52

Pod W98 bylo mozne premapovat klavesy nejakou utilitou od ZDNETu,
fungovala vybone, pouzival jsem ji celou dobu kdy jsem je mel.
Pod XP nefunguje, ale sam velky MS vytvoril "tvoric klavesnic".
Jmenuje se to "Mic!rosoft Keyboa!rd La!yout Creator".
 Jednoduse s tim vytvorite klavesnici s rozlozenim dle sveho
gusta, a pridate do systemu jako dalsi klavesnici, vse behem 5 minut.
 Pro legalni uzivatele to jde stahnou nekde ze stranek MS, pro ostatni
se to da najit i jinde.

Ve W98 byla utilitka "kbdview.exe", ktera delala presne to co ma v
nazvu, tedy zobrazuje co je pod kterou klavesou, vcetne kombinaci
klavesa + Shift + Alt + Ctrl. V XP uz neni, ale jde pouzit ta z W98.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz