OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 21 12:38:00 CET 2008

Alt 39 je snad apostrof tedy totez jako Shift - pipa ne? Jestli myslite
takovy ten `zpetny apostrof` pouzivany treba v UNIX shell scriptech, tak ten
je Alt Gr + klavesa pod Esc (ta, co je na ni vlnovka).

Jakub Serych

	Apostrof je na tý plonkový klávese nad Enterem, co je