OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Únor 21 08:57:26 CET 2008

Po celkem nepříjemném bádání jsem zjistil, že česká QWERTY dokáže napsat nejspíš všechny znaky. Apostrof je Shift + klávesa vedle Backspace, 't. Daleko větší problém ale byl, jak psát složené závorky ale, taky to jde. Levý Shift+Alt+Pravý AltGR+závorky. Sice trochu krkolomné, ale univerzální.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 21, 2008 8:10 AM
Subject: Re: OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

20.2.08, Pavel Hudecek <phudecek@tiscali.cz>:
>  Používám implicitně anglickou klávesnici (protože jsem se odmít učit
>  alt+písmenko, když shift+číslo má i popis na klávesnici) a na české texty
>  českou qwerty (aby Y a Z bylo stejně jako na anglické).

Používám Wokna a českou QWERTY klávesnici a původní znaky z anglické
klávesnice (tj. !@#$%^&*() ...) píšu s pravým altem (Alt Gr). Není to
ale úplně 100%, například apostrof se tak napsat nedá :-( Takže pro
těch pár případů, kdy píšu mejl v angličtině a potřebuju napsat třeba
"don't" si stejně musim přepnout na anglickou.

P.K.