Re: Alternator - Auto

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Čtvrtek Únor 21 08:26:14 CET 2008


Nejlepe KAPACITOR. Alespon 1F=1W!
Info na Auto Hi Fi.

Hugo kOTTAS

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Předmět: Re: Alternator - Auto
Datum: 20.2.2008 - 20:33:54

> NOjo, zapalování. Při rozpojení kontaktů se bez
> baterky musí dít věci. Kdyby
> tam byl aspoň pořádný kondenzátor, i bez baterky
> by se to chovalo líp.
> Anděl
> 
> ----- Original Message ----- 
> From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Wednesday, February 20, 2008 10:49 AM
> Subject: Re: Alternator - Auto
> 
> 
> Prej u dieslu to neni problém, tam se baterka může
> odpojit za běhu motoru.
> 
> P.K.
> 
> 20.2.08, aze <azehw@volny.cz>:
> > ...až na to, že na něm vznikají několikasetvoltové
> > špičky. Žádná latina.
> > > Malinko o tome něco vím...
> > AZE
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> > > To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> > Sent: Wednesday, February 20, 2008 9:43 AM
> > Subject: RE: Alternator - Auto
> >
> >
> > To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve
> > světle bodu 4.4 uvedeného
> > > laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako
> > jakási opravářská latina -
> > > na
> > grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí
> > do 15V v celém rozsahu
> > > otáček i bez baterie.
> > Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá špičku
> > která prorazí diody ale to je
> > > jiný případ.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list





Další informace o konferenci Hw-list