USB to COM levne

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 21 06:56:33 CET 2008

Vcera jsem si hral s prevodnikem Gembird a byl tam svab Prolific PL-2303
(jsou dost pouzivane v tech low cost kabelech). Kdyz jsem jej dal do
jinyho USB tak instaloval driver znovu a vytvoril dalsi COM port. Trochu
neprakticke, clovek na to musi myslet, kdyz to pouziva treba na notebooku.
Kabely s FTDI FT232R tohle nedelaji, maji v sobe EEPROM se seriovym
cislem obvodu a proto ma dany obvod stejny virtualni COM a nezalezi na
USB portu. Starsi verze FT232BM EEPROM nemaji (dala se k nim pripojit
externi) a taky vytvarely nove COMy.

MH