USB to COM levne

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Únor 21 06:37:34 CET 2008

ze se v kazde  zasuvce instaluje "novy" hw. je v poradku, mam na stole najednou v usb_ckach i 8 prevodniku a nevim jak by se to jinak resilo.
kazda usb zasuvka je proste samostatna hw. "vetev" :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Thursday, February 21, 2008 12:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB to COM levne

Me ten kabel delá to, ze kdyz ho prendám do jiné USB zásuvky, pocítac ho najde jako nový HW a chce k nemu znova instalovat ovladac. Proto mi prijde velmi podezrelý. Pak taky ze prenesení jedé fotky z mobilu, velikost 4-5 KB trvá pul minuty. Predpokládám ale ze kabelem to omezené nebude, mozná blbý program v telefonu. Pokud by s tím pocítac komunikoval "jen" jednou za 1 ms a prenesl jen 1 bajt, prenesla by se ta fotka za 5 vterin :-) Andel