USB to COM levne

Středa Únor 20 22:12:49 CET 2008

No a to je použitelné nějak univerzálně? Mám kabel k mobilu LG a teď koukám,
píše mi to MAT USB to serial bridge COM4. To jako s tím můžu dělat cokoliv
jako COM4?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 20, 2008 1:10 PM
Subject: Re: USB to COM levne

Chci jen potvrdit ze kabely FOOF jsou velice zajimava alternativa k domaci
vyrobe desek s FTDI.
Nakonec jsem nasel cesky inet obchod kde se da koupit od 100 do 130 penez
coz si myslim ze je cena bezkonkurencni, vzhledem k tomu ze mate kompletni
prevodnik v USB konektoru (rozebiratelnem!) a 1,5m kabelu

Pavel