Diakritika po n-ty krat, was:Re: Stredoskolske mat-fyz-chem tabulky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 20 20:47:01 CET 2008

Me ted nadchla jina "vlastnost:",pouzivam outlook 2007 a s prichodem SP1 jsem presel na Visty, rozlozeni klavesnice mam QUERTY, nicme pri odpovidani na nektere maily mi system ci co vnuti klavesnici QUERZ, me nadseni v tom okamziku nezna mezi...

>Ved ja uz som sa s tym aj viac-menej zmieril. Akurat tomu nerozumiem. Ked
original mail o teba bol v 8859-2, moja odpoved na to v tom istom formate,
no uz tvoja reakcia je 8859-1. Nevadi, kaslime na to.
Akurat ze ja pouzivam OE (na ktory vsetci nadavaju aky je blby) a vdaka tomu
som takychto nepochopitelnych zverstiev usetreny.

                                                Milan  Mlynarcík