Diakritika po n-ty krat, was:Re: Stredoskolske mat-fyz-chem tabulky

Milan Mlynarcík milan.m@centrum.sk
Středa Únor 20 20:16:01 CET 2008

Ved ja uz som sa s tym aj viac-menej zmieril. Akurat tomu nerozumiem. Ked
original mail o teba bol v 8859-2, moja odpoved na to v tom istom formate,
no uz tvoja reakcia je 8859-1. Nevadi, kaslime na to.
Akurat ze ja pouzivam OE (na ktory vsetci nadavaju aky je blby) a vdaka tomu
som takychto nepochopitelnych zverstiev usetreny.

                                                Milan  Mlynarcík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

To nerobim ja, ale mailman alebo nieco suvisiace na hw.cz. Uz sa to
preberalo asi pred 3.rokmi, zaver bol, ze nech je ako chce, aj tak nie je
cas ani pricina to skumat a snazit sa opravit.

Ved o nic predsa nejde. Moj prispevok sa nezmrsi, lebo je bez diakritiky; no
a z povodneho prispevku nechavam len tolko aby sa dala pochopit suvislost a
to sa da aj po zmrseni - povodny prispevok si uz v nezmrsenej forme predsa
dostal a je aj v archive.