Blbne Seznam nebo me mailserver?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 20 20:11:58 CET 2008

To beriem. Nemam ziadnu moznost ovplyvnit codepage (aj teraz som
prezrel nastavenia), takze s tym nic nespravim. Ci to bude niekto brat
ako moju vyhovorku, alebo nie, je to tak.

Uz som to tu raz myslim pisal, pouzivam web rozhranie, text mailu je
"len" podcastou celej stranky. Ak mne pride mail s diakritikou a nesedi
kodova stranka, prepnem si kodovanie browsera a mail si precitam. Kedze
Yahoo je US bez diakritiky, na ostatne texty na stranke to vplyv nema.
Ked ale mail pisem, nastavenie stranky v browseri nema vplyv na kodovu
stranku, ktora sa zapise do hlavicky mailu - podla mna celkom logicky
:-) Hlavicku si vrazi Yahoo sam...

Osobne diakritiku v mailoch nepouzivam, dovody uz napisali ini. Ale
urobme pokus: ¾šèžýáíéúäòô

miro