OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 20 18:10:00 CET 2008

Ja tento problem nepozorujem a nerobí mi problém písat s diakritikou, ak si to situacia vyzaduje a pouzite prostriedky podporuju. Je to vsak zdrzanie, nepohodlie,  a v drvivej vacsine pripadov tu v konfere (a aj inde) je to aj zbytocne.

wek

-----Original Message-----

From:  Filip Kotoucek <filip.kotoucek@mpmedia.cz>
Subj:  Re: OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?
Date:  Wed 20. Feb 2008 17:25
Size:  2K
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

      odjakziva jsem se zabyval spise programovanim a podobnymi vecmi a psani mailu je pro me okrajove
 diky tomu jsem nepotreboval diakritiku a ted kdyz obcas potrebuju napsat neco cesky tak zjistuju ze jsem
 si vybudoval celkem perfektni slepotu na chybejici hazky a carky, musim se pekelne soustredit na to abych je odhalil :)