OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 20 17:09:31 CET 2008

No nevim zda je to tim duvodem co pisete, ale treba ja jsem uplne v
haji. Sice jsem zacinal na PP06 (8086) na VS a pak uz v praci rovnou PC
386 s DOSem 5.0 nasledne 6 a 6.22 a pamatuji si vsechny mozny ty
rezidentni cestiny (moje oblibena byla mkvga :-) - kdyz o tom premyslim
tak jsme ty DOSy meli fakt vysperkovane a vychytane - kdyz prisel
Stacker tak to byla bomba (pak to MS okopiroval svym Dublespacem), nebo
kazdy jak si hyckal svoje batiky...

Nicmene prakticky od roku 91 denodenne pisu zdrojaky a tam diakritiku
potrebuji jen pokud vypisuji neco uzivateli (to je vzdy jen par slov) -
jinak ve zdrojacich me cestina nezajima ani v pripade psani komentaru.
Jsem ted tak naucenej, ze prakticky nejsem schopen psat souvisle cesky
bez toho abych prakticky v kazdem druhem slove nemel nejakou chybu v
diakritice. Coz zacina byt dost prusvih, protoze treba naspat nejakou
zpravu pro sefy nebo napsat dokumentaci je pro mne naproste utrpeni.

Radek Vicek