Blbne Seznam nebo me mailserver?

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Únor 20 16:44:20 CET 2008

Dobry den,

vsimol som si, ze ludia, co vyrastali na 8-bitovych pocitacoch, radsej
mailuju bez diakritiky a bez HTML. Ti, co uz vyrastali na PC, tak ti zas
pisu hezky cesky.
Aj ked si myslim, ze technika by sa mala prisposobovat ludom a nie
naopak a som rad, ze si doma mozem vytlacit text s mäkcenmi, dlznami,
hackami, carkami, vokanom a krüzkom, pisem maily radsej bez nich.

Richard Kaliciak

(Okrem toho, kto by furt prepinal klavesnicu a ani poriadne neviem, nad
akym cislom sa ktore pismeno schovava, okrem č (4). )