Blbne Seznam nebo me mailserver?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 20 16:28:55 CET 2008

Ja nic nemrsim. Ja jednoducho diakritiku nepouzivam (na PC popcorn a v PDA to co tam dali). Takze ak mi niekto posle nejaky bazmeg so znakmi > 128, je jedno v akom kodovani, ako ho dostanem, tak ho vratim aj s tymi zobacikmi. Mno, samozrejme sa pri tom stratia tie metainformacie (t.j. ze o ake kodovanie islo). Smola...

Moje prispevky kedze su pisane bez diakritiky, citatelne samozrejme su.

Este mozeme skusit co to spravi ked v popcorne napisem nieco s diakritikou (t.j. ja to odosielam bez akejkolvek zmienky o kodovani):
¾šèžýáíéúäôò

:-)

wek