RE: H-most řídící obvod

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Únor 20 13:53:48 CET 2008

nesluduju to cely, ale peltier se zasadne napaji vyhlazenym napetim. pri pwm_ce vam poleze zima/teplo na druhou stranu, je priserne tepelne vodivej.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of hobby@rq-elektronik.sk
Sent: Wednesday, February 20, 2008 11:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: H-most řídící obvod

zdravim,
sice som take nieco este nerobil ale teraz mam diplomanta co to riesi - a zda sa mi ze to komplikujete.

napajat peltiera PWMkou je asi zbytocnost pri tepelnej zotrvacnosti tej hmoty, staci tam povedzme zapnut/vypnut par krat za sekundu a toto sa uz neda nazvat PWMkou.
dalej, nejaky chip pre riadenie motora tam je zbytocny, pretoze aj tak by ste museli mat minimalne vstup hreje/chladi a shutdown.

studentovi som doporucil dva NMOSy a dva PMOSy, 4 NPN + 4 pullupy a 4 riadiace signaly z procesora. tymto (cez sw) sa este aj poriesi prudova spicka pri prepinani mostika.

p.rosko