Blbne Seznam nebo me mailserver?

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Únor 20 08:50:05 CET 2008

Dobrý den,

Gmail by byl dobrý, kdyby se jeho pop3 a imap choval standardně. To
co tam provozujou místo pop3 a imapu je děs. Když ti stačí, že se
připojíš emailovým klientem, stáhneš si poštu a smažeš ji, tak to
stačí.

Když ale chceš tu poštu (pop3) stáhnout do jednoho PC, nechat ji na serveru
a potom si ji stáhnout ještě do druhého PC a smazat ze serveru, tak
to nejde. Nebo třeba nechávat poštu na serveru, a mazat ji až po
několika nastavených dnech (v TheBatu)), tak to také nedokážeš. Navíc
se mi stávalo, že když jsem si nastavil stáhnout poštu přes pop a
nechat ji na serveru (v nastavení Gmailu), tak se mi stávalo, že mi
najednou přišly všechny staré zprávy znovu od začátku.

--
Aleš Filip