HW - antivirovy program

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Únor 20 06:44:35 CET 2008

Je to jeste malinko lepsi. Ani se neprihlasi na ucet. Udelal jsem takovyto
pokus: Na jednom pocitaci v lokalni siti jsem si vyzadal zaslani hesla a na
jinem v tytez lokalni siti (tedy pouze s jinou lokalni IP) jsem heslo zadal.
A NEFUNGUJE.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 2:33 PM
Subject: RE: RE: HW - antivirovy program

To heslo jim klidně dám, protože mně je eBanka posílá vždy přes SIM Toolkit,
takže se mně maximálně přihlásí na účet a zjítí, že tam nemám ani prd. Na
jakoukoliv transakci budou zase potřebovat vygenerovaný heslo přes SIM
Toolkit. Takže kromě přístupu k PC budou ještě potřebovat PIN do SIM
Toolkitu a fyzicky moji simku.
Mnohem větší strach mám z toho, že mně někdo hackne router a začne mně přes
něho posílat spam...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death