Blbne Seznam nebo me mailserver?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Únor 19 22:46:17 CET 2008

Ano, neco podobneho se stalo pred  vanocnimi svatky - poslal jsem par
prani e-mailem ( seznam) a od vetsiny lidi jsem dostal vynadano - mail
pry dosel nekomu i 300x.
Ja uz jsem to tu uvadel, ruce pryc od seznamu. Me to stalo nekolik
veceru snazeni , psani , testovani. Skoda casu a nervu.
Gmail zatim OK.
Jedine co mi vadi (da se to prezit) je ze pri poslani prispevku do
konference uz jej neobdrzim. Nekdy je to na skodu, hlavne, kdyz neco
chci dodatecne pripsat a odpovedet si na svuj vlastni prispevek. Nevim
jak nastavit, aby mi vlastni prispevky chodily take.
Mam pocit, ze uz se to tu resilo...  ale nevim, s jakym vysledkem.