Blbne Seznam nebo me mailserver?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 19 22:13:19 CET 2008

Seznam tohle dělal už i dříve, ono se to zase rozeběhne. CHodí mi hlášky z
konferencí o nedoručitelnosti zpráv s přesně touto chybou od seznamu.

Taky používám SMTP s jinou doménou než seznam, ale maily se bez problému
doručují. A udělal jsem to právě proto, že seznam nebyl schopen na některé
adresy doručit maily (i týden), navíc pokud byla v hlavičce někde diakritika
(jméno adresáta, nebo subject), tak řádek na tom znaku ustřihnul a basta,
takže to nebylo doručeno i z těchto důvodů.

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>

omlouvam se za OT, ale nadava mi tu manzelka kudy chodi a ja nevim co s tim.
Manzelka odesila z TB maily pres muj SMTP server cncnet.info, ktery sedi
  u me doma na DMZ za routrem.
Bohuzel maily, ktere odesle na Seznam pristanou po case u me v adminboxu
  s oduvodnenim, ze schranka na Sezanmu neexistuje. To, ale neni pravda,
nebot to jsou odpovedi na dosle maily... Obavam se, ze ma Seznam nejake
priblble pravidlo, jako treba ze domena odesilatele se musi shodovat s
domenou SMTP serveru a ja nevim jake hovadiny. Nicmene pak me mate to
hlaseni (adresy mailu upravim kvuli spamu):