OT: Blbne Seznam nebo me mailserver?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 19 21:58:49 CET 2008

Dobry den,

omlouvam se za OT, ale nadava mi tu manzelka kudy chodi a ja nevim co s tim.
Manzelka odesila z TB maily pres muj SMTP server cncnet.info, ktery sedi
  u me doma na DMZ za routrem.
Bohuzel maily, ktere odesle na Seznam pristanou po case u me v adminboxu
  s oduvodnenim, ze schranka na Sezanmu neexistuje. To, ale neni pravda,
nebot to jsou odpovedi na dosle maily... Obavam se, ze ma Seznam nejake
priblble pravidlo, jako treba ze domena odesilatele se musi shodovat s
domenou SMTP serveru a ja nevim jake hovadiny. Nicmene pak me mate to
hlaseni (adresy mailu upravim kvuli spamu):

ID:        <S48A5>
Mail From: <manzelka@seznam.cz>
Rcpt To:   <prijemce@seznam.cz>
Server:    <mx1.seznam.cz> [77.75.72.42]

[<02>] The reason of the delivery failure was:

550 Sorry, no mailbox here by that name.

[<04>] Here is listed the message log file:

[PeekTime] 1203435339 : Tue, 19 Feb 2008 16:35:39 +0100
<<
ErrCode   = -76
ErrString = [MAIL FROM:] not permitted by remote SMTP server
ErrInfo   = 550 Sorry, no mailbox here by that name.
SMAIL SMTP-Send MX = "mx1.seznam.cz." SMTP = "cncnet.info" From =
"manzelka@seznam.cz" To = "prijemce@seznam.cz" Failed !
SMTP-Error = "550 Sorry, no mailbox here by that name."
SMTP-Server = "mx1.seznam.cz."

--
Radek Vicek