AVR ATmega64 ISP+USART

hobby@rq-elektronik.sk hobby@rq-elektronik.sk
Úterý Únor 19 15:05:44 CET 2008

zdravim,
ze by mi ISP cvicilo so seriakom pri programovani a naopak - to mi nevadi.

ked Vam dobre rozumiem tak by ste pouzili jeden dalsi pin na rozlisenie ci
seriova komunikacia je povolena (nastavene od sw) alebo nie (po resete).
trochu ma od toho odradza, ze by som musel zmenit seriovy bootloader.

uvidime, rano mudrejsie vecera, este porozmyslam

vdaka, p.rosko