OT - antivirovy program

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Únor 19 14:36:22 CET 2008

At 14:30 19.2.2008, Pavel Hudecek wrote:
>Obnova systému se mi v¹eobecnì osvìdèila, kdy¾ radím lidem, co mají s viry
>problémy. Odstraòuje viry mnohem spolehlivìji, ne¾ AV. A v pøípadì zájmu
>odstraní i AV:-) Kdy¾ ov¹em nìkdo uposlechne doporuèení výrobcù AV, ¾e by
>mìl obnovu vypnout, mú¾e v podobné situaci akorád tak pøeinstalovat
>poèítaè..

Kompromitovanej system zustane kompromitovanym. Leceni v antivirech je tam
jen kvuli zakaznikum, kteri ho vyzaduji. Jediny spolehlivy reseni je
reinstall a obnova ze zaloh. Ale o tom lidi nechteji slyset. Takze
obvinovat AV zrovna z tohohle... ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby 2008 Brno.