HW - antivirovy program

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Únor 19 14:19:39 CET 2008

No zrovna jste mi uvedomil jednu velmi, ale velmi nemilou vec - ony ty
linux systemy jsou co kus to unikat. Jsem stale radeji, ze vyvijim pro
Wokna a vyvoj pro unix a pro linux byl jen kratka epizoda, od ktere
firam odesla.
Ted kdyz napisu program, tak ho musim otestovat (coz neni zrovna
levne) na W2K, XP a W2K3. Stane se asi jednou za 2-3 roky, ze kdyz
projdou testy na jednom systemu, tak neprojdou na jinem. U Linuxu bych
prakticky porad zil v nejistote, co ze to ten uzivatel slepil za
system. No prima, zas mam lepsi naladu:)
Marek