HW - antivirovy program

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Únor 19 13:28:49 CET 2008

Jenze to je prave ten problem , retez je tak pevny jak jeho nejslabsi
clanek . A i kdyz bude linux neprustrelny jak kus poradne skaly tak
staci aby na webove strance nebo v mailu se objevilo . "Chcete porno
zadarmo , chcete videt nejakou celebritu zevnitr ? Chcete mit vetsi
penis ? Chcete videt Vondrackovou nenalicenou a leknout se zombie ?
proc ne , puste konzoli zadejde su - heslo a kochejte se . A to si
piste ze x % lidi to udela .

Navic linux se priblizuje uzivatelum takze kdyz jsem nekde v KDE a mam
delat neco s administratorskymi pravy automaticky se me to zepta
jestli teda chci a jestli jo at zadam heslo . No fajn a zase x % lidi
tam to heslo zada i kdyz vubec nebude vedet kdo nebo co to spousti .

Takze takhle to opravdu nefunguje :) aspon podle me.

snehulak