Linux a wine (bylo HW - antivirovy program)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 19 13:02:15 CET 2008

19.2.08, Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:

> Zdravím,
>   např. Autocad je v plánu podpory pro wine 1.0. Kdo má OPRAVDOVÝ zájem
> provozovat tyto aplikace na Linuxu, ví, že wine (emulátor API windows pro
> *IXové OS, nejen pro Linux) nyní sestavuje "top list" aplikací, které musí
> být podporovány v jeho 1.0 vydání. Například donedávna nešel PhotoShop, ten
> je nyní podporován až do verze CS2 a na CS3 se tvrdě pracuje. Je ohlášena
> brzká podpora pro veškeré produkty Adobe a další, které lidé vyžadují.
>   Existuje stránka http://appdb.winehq.org, která docela podrobně informuje
> [...]

Elcad - viz. www.elcadsw.cz, www.aucotec.com
Eplan - viz. www.eplan.cz, www.eplan.de

Demoverze Elcadu existuje (nakonec i ostrá verze se chová jako demo,
pokud nemám připojený HW klíč):
http://www.aucotec.com/PagEd-index-topic_id-26-page_id-149.html

S Eplanem je to horší, tam žádný demo asi není. A bez HW klíče nejde
spustit vůbec.

A jinak - psal jsem to jako příklad, určitě se najde řada dalších
speciálních programů, které spousta lidí potřebuje k práci a v Linuxu
je nespustí.

P.K.