HW - antivirovy program

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Únor 19 13:00:23 CET 2008

Tohle plati uplne presne a kupodivu i naopak. Onehda jsem zkousel spustit jisty program, co by mel bezet na linuxu na mych windows a taky to neslo spustit.
Myslim, ze tenhle argument vam vydrzi jen do te doby, nez nekou bude stat za to psat viry i na jiny OS nez windows. A nemusi to byt az tak daleko. Staci si jen predstavit uzivatele,jak si instaluji linux podobne jako windows. Kyz bude mit takovyto uzivatel napsany krok po kroku postup na webove strance, co ma udelat, aby se dostal k jeho oblibene strance (porno, software) tak to s radosti udela a bude mit vystarano. A to, ze by na linuxu nebyly bezpecnostni diry,je jen zbozne prani, staci, az je nejaky kod zacne vyuzivat.

JK